Prowadzenie i udział w projektach oraz inicjatywach biznesowych, związanych z budową i rewitalizacją frontów sprzedażowych i obsługowych dla sieci sprzedaży
Współpraca z klientami biznesowymi (piony sprzedaży, produktowe, obsługowe) w zakresie identyfikowania i modelowania procesów biznesowych, weryfikowanie ich kompletności, prawidłowości i efektywności
Nadzorowanie procesu wdrożenia zmian w systemach informatycznych lub usługach biznesowych w ramach danego nurtu biznesowego dla wszystkich klientów biznesowych w obszarze dystrybucji, w szczególności poprzez opracowywanie i uzgadnianie rocznych harmonogramów wdrożeń, przygotowywanie materiałów koniecznych do uzyskania decyzji zarządczych
Analiza i przygotowanie wymagań biznesowych do tworzonych lub modyfikowanych funkcjonalności
Wdrożenie nowych i optymalizacja obecnych procesów obsługi sieci sprzedaży w zakresie sprzedaży ubezpieczeń majątkowych
Współpraca z obszarem technologii i biznesu w zakresie dostarczenia produktów określonych w zakresie projektów i inicjatyw biznesowych/technologicznych zgodnie z harmonogramem
Raportowanie postępów prac w koordynowanych obszarach i inicjatywach
Nasze wymagania
Min. 3 lata praktycznego doświadczenia w prowadzeniu testów wdrożeniowych, utrzymania aplikacji oraz wdrażania inicjatyw biznesowych
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie w obszarze analizy biznesowo-systemowej
Znajomość zagadnień biznesowych z obszaru procesów zarządzania sprzedażą w różnych kanałach dystrybucji
Znajomość systemów sprzedażowych i produktów majątkowych, mile widziana znajomość systemu Everest w obszarze produktowo-sprzedażowym