Powrót

Kierownik Zespołu Modelowania i Analiz CRM (umowa zastępstwo)

Miejscowość
Warszawa, mazowieckie
Nr ref.000021610
Publikacjadzisiaj
Termin składania aplikacji2025-10-23
Tryb pracypraca hybrydowa
Aplikuj teraz
Powrót

Twój zakres obowiązków

  • Koordynacja prac w obszarze przygotowywania analiz i rekomendacji z zakresu akwizycji, x-sell, upsell, winback oraz utrzymania Klientów poprzez proponowanie, nadzorowanie zaawansowanych analiz, segmentacji i profilowania Klientów w portfelu Grupy PZU
  • Zapewnianie efektywnego wsparcia analitycznego przy definiowaniu inicjatyw sprzedażowych i marketingowych oraz modelowaniu grup docelowych dedykowanych do kampanii
  • Zarządzanie procesami analitycznymi w celu zapewnienia odpowiedniego wsparcia w przygotowaniu nowych kampanii sprzedażowych, optymalizacji i utrzymaniu obecnych (m.in. analiza potencjałów do kampanii, budowa modeli predykcyjnych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi i technik analitycznych)
  • Zarządzanie procesem generowania kampanii CRM dla wszystkich kanałów sprzedaży , w tym w narzędziach Campaign Management
  • Dbałość o struktury analityczne Marty Klienckie, Tabele analityczne (ABT), definiowanie wymagań w zakresie zasilania danymi
  • Inicjowanie prac służących podnoszeniu jakości danych CRM i monitoring kluczowych wskaźników jakościowych środowiska analitycznego
  • Przygotowywanie wymagań biznesowych i funkcjonalnych do systemów informatycznych wspierających kampanie CRM, w tym wymagania do raportowania danych
  • Odpowiada za projekty analityczne w obszarze CRM
  • Współpraca z dostawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu wypracowania najbardziej efektywnej architektury rozwiązań wdrażanych w zespole aCRM, poprzez planowanie formuły i organizacji wdrożenia, uzgadnianie harmonogramu prac, współpracę w ramach realizacji i wdrożeń
  • Zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu analityków

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe w obszarze marketingu, ekonomii, analityki danych, ubezpieczeń, IT oraz znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • 4 lata doświadczenia (w tym 2 lata na stanowisku managerskim) w obszarze CRM
  • Znajomość zagadnień z obszaru Customer Intelligence i Campaign Intelligence
  • Doświadczenia w pracy w środowisku SAS
  • Znajomość technik statystycznych pakietu SAS/STAT
  • Znajomość języka SQL, Python oraz 4gl.
  • Doświadczenie w wykonywaniu Machine Learning do analizy danych i tworzenia rekomendacji
  • Znajomość procesów sprzedażowych oraz produktów ubezpieczeniowych
  • Doświadczenie w koordynacji i zarządzaniu projektami

To oferujemy

  • Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowa o pracę na zastępstwo
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 4 godziny wolnego w dniu urodzin (do odebrania w miesiącu, w którym obchodzisz urodziny)
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
  • Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią

Nie czekaj i zgłoś się już dziś

Aplikuj teraz
Zamknij