Dla wygody pacjentów posiadających Opiekę Medyczną PZU udostępniliśmy zdalne konsultacje medyczne w formie rozmowy telefonicznej, wideo i czatu. Możesz skonsultować się z lekarzami kilkunastu specjalizacji, a także położną. Sprawdź jak skorzystać z telekonsultacji.

Jak umówić telekonsultację?
 

Wejdź na moje.pzu.pl lub

zadzwoń pod numer 801 405 905.

Po wybraniu właściwej specjalizacji otrzymasz hasło do portalu https://lekarzonline.pzuzdrowie.pl/, na której realizowana jest telekonsultacja.

Jakie są dalsze kroki po umówieniu telekonsultacji?

  1. Po zamówieniu telekonsultacji otrzymasz od nas SMS-a potwierdzającego szczegóły: datę i godzinę, imię i nazwisko lekarza oraz wybraną formę kontaktu z lekarzem (telefon, czat lub wideo).
  2. Jeśli jest to Twoja pierwsza telekonsultacja, to w SMS-ie znajdziesz również swoje dane do logowania do portalu https://lekarzonline.pzuzdrowie.pl/. Po zalogowaniu do portalu po raz pierwszy zostaniesz poproszony o zmianę hasła, którym będziesz się posługiwać podczas przyszłych telekonsultacji.
  3. Zaakceptuj regulamin na portalu.
  4. 10 min przed wyznaczonym terminem telekonsultacji otrzymasz od nas SMS-a z przypomnieniem.
  5. Przed telekonsultacją możesz załączyć na portalu wyniki badań lub historię choroby, aby udostępnić je lekarzowi.

Czy po zakończeniu telekonsultacji możliwe jest ponownie połączenie się z tym samym lekarzem?

Po zakończeniu telekonsultacji lekarz pozostawia na portalu zalecenia, w których podsumowuje Wasze ustalenia. Przez najbliższą dobę możesz zadać dodatkowe pytanie dotyczące Twojej telekonsultacji. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto na portalu, wybierzesz właściwą wizytę w historii i napiszesz wiadomość do lekarza. Gdy odpowiedź będzie gotowa, otrzymasz od nas SMS, abyś zalogował się do portalu.

Co obejmuje telekonsultacja?

W ramach telekonsultacji możesz:

  • skonsultować się z lekarzem i np. omówić wyniki badań, przesyłając je lekarzowi przez portal; 
  • otrzymać skierowanie na badania, z wyjątkiem diagnostyki obrazowej (RTG, TK, NMR) oraz endoskopii;
  • otrzymać e-receptę (w przypadku leków stosowanych przewlekle konieczne będzie dołączenie dokumentu potwierdzającego ich przyjmowanie). 

W trakcie telekonsultacji lekarz ma możliwość wystawić zwolnienie lekarskie w przypadku uzasadnionych medycznie wskazań.

Jak pobrać e-receptę lub skierowanie?

Jako skorzystać z e-recepty?

E-recepta jest wygodnym i bezpiecznym rozwiązaniem, dzięki któremu pacjent może sprawnie i szybko wykupić przepisane przez lekarza podczas telemedycyny leki. Można ją zrealizować w każdej aptece w Polsce. Aby móc korzystać z e-recepty należy założyć Profil Zaufany (ePUAP) i zalogować się do Internetowego Konta Pacjenta na www.pacjent.gov.pl  w celu zweryfikowania swojego numeru telefonu oraz adresu e-mail.

  1. Lekarz wystawia i cyfrowo podpisuje e-receptę.
  2. Otrzymujesz e-receptę drogą elektroniczną, jako e-mail albo SMS z 4-cyfrowym kodem.
  3. Receptę zrealizujesz w każdej aptece.
  4. Farmaceuta skanuje kod z telefonu pacjenta i wydaje leki.

W razie pytań dotyczących e-recepty Ministerstwo Zdrowia udostępniło telefon kontaktowy: 22 535 96 14 oraz adres e-mail: e-recepta@csioz.gov.pl.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności
Zamknij