Wypadek w podróży, awaria? Zalane mieszkanie? Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz ubezpieczenie w PZU, nie szukaj przypadkowej pomocy, skontaktuj się z nami:​

zadzwoń – 801 102 102,

wyślij SMS o treści POMOC pod numer 4102 – oddzwonimy i zaproponujemy organizację pomocy, 

skorzystaj z aplikacji PZU POMOC w Twoim w telefonie komórkowym.

Dowiedz się więcej

  • Pomożemy również wtedy, kiedy to Ty wyrządzisz komuś szkodę i będziecie potrzebować pomocy.
  • Organizujemy pomoc sprawdzonych fachowców przez całą dobę. 
  • Jeśli potrzebujesz pomocy na drodze, poprzez GPS sprawdzimy, gdzie znajdują się nasze najbliższe pojazdy pomocy drogowej. Natychmiast wyślemy do Ciebie ten, który jest najbliżej Twojego miejsca położenia.
  • Jeśli zechcesz holować samochód do warsztatu - pomożemy Ci  ten warsztat wybrać. Współpracujemy z wieloma warsztatami, które tworzą Sieć Naprawczą PZU.
  • Sieć Naprawcza PZU to program, dzięki któremu szybko naprawisz auto po wypadku. 
  • Współpracujemy z ponad 1000 warsztatów, które spełniają surowe wymagania techniczne i jakościowe. Są to serwisy autoryzowane przez producentów pojazdów oraz warsztaty niezależne. Każdy z nich udziela rocznej gwarancji na dokonaną naprawę.

Sieć Naprawcza PZU gwarantuje:

  • wygodę i łatwy dostęp – dzięki dużej liczbie warsztatów możesz wybierać, w którym chcesz naprawiać swój samochód. Warsztaty mogą w Twoim imieniu przekazać dokumentację do PZU. Niektóre samodzielnie przeprowadzają oględziny auta, co znacznie skraca czas naprawy,
  • naprawę bezgotówkową – oznacza to, że możesz upoważnić warsztat, żeby uzgodnił z nami koszty naprawy. Dzięki tej opcji rozliczymy się bezpośrednio z warsztatem, a Ty nie będziesz angażować własnych pieniędzy,
  • szybkość naprawy – Twój samochód zostanie naprawiony tak szybko, jak to możliwe. Współpracujemy z dostawcami części zamiennych, co skraca czas oczekiwania na dostawę.

Jeśli potrzebujesz pomocy w domu:

  • zorganizujemy sprawdzonego fachowca, np. elektryka, hydraulika, ślusarza czy prawnika,
  • w zależności od ubezpieczenia, które posiadasz i sytuacji, w której się znajdziesz, zorganizujemy np.: pobyt w hotelu, sprzątanie miejsca zdarzenia, przechowanie ocalałego majątku, wizytę psychologa, poradę specjalisty do spraw zabezpieczeń antywłamaniowych, telefoniczną informację prawną czy diagnozę przyczyny awarii instalacji.

Pytania naszych klientów

Pokaż więcejZwiń

Formularze online

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności
Zamknij