Zalecamy złożenie skargi lub reklamacji bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że:

  • wypełnisz formularz – zaznacz w formularzu, że chcesz otrzymać odpowiedź e-mailem,
  • wyślesz e-mail na reklamacje@pzu.pl – wpisz w treść wiadomości informację, że chcesz otrzymać odpowiedź e-mailem,
  • skorzystasz z chatu.

 

Możesz złożyć reklamację w wybrany przez Ciebie sposób.

Wydrukuj gotowy formularz reklamacji. Wypełnij, podpisz i prześlij go na adres: PZU, ul. Postępu 18 a, 02-676 Warszawa.

Wyślij e-mail na reklamacje@pzu.pl.

Wyślij pismo na adres: PZU, ul. Postępu 18 a, 02-676 Warszawa.

Odwiedź nasz oddział.

Zadzwoń  801 102 102 (opłata zgodna z taryfą Twojego operatora).

Podaj w treści reklamacji dane, które umożliwią nam identyfikację klienta oraz zgłaszany problem: 

  • imię i nazwisko autora reklamacji/ nazwę firmy,
  • PESEL/regon,
  • adres siedziby firmy,
  • nr polisy/ nr szkody/ nr RIN/ nr CBUZ,
  • nr telefonu/ adres e-mail,
  • opis przedmiotu reklamacji.
Zamknij