PZU Pomoc w Podróży LOT

Ubezpieczenia dla klientów PLL LOT

Wyjeżdżasz na wakacje? Planujesz podróż służbową? Z ubezpieczeniem podróżnym nie musisz obawiać się komplikacji  i nieoczekiwanych wydatków.

Dla kogo

Ubezpieczenia dla klientów PLL LOT, którzy kupią ubezpieczenie wraz z biletem lotniczym. Zakup możliwy jest tylko przez stronę internetową www.lot.com.

Warianty ubezpieczenia

Przygotowaliśmy dla Ciebie trzy warianty ochrony. Dzięki temu możesz wybrać usługi dopasowane do Twojej podróży i zabezpieczyć się w razie nieoczekiwanych wydarzeń.

Wariant 1 – Ubezpieczenie anulowania podróży i skrócenia podróży

Czasami plany się zmieniają i musisz zrezygnować z podróży. Chronimy Cię do rozpoczęcia podróży. Jeśli wystąpi zdarzenie wskazane w OWU, na skutek którego musisz odwołać podróż, a w przypadku gdy włączona jest dodatkowa klauzula – jeśli musisz odwołać podróż z powodu nagłego zachorowania na COVID-19 lub jakąkolwiek mutację lub odmianę tej choroby lub z powodu konieczności poddania się obowiązkowej kwarantannie na podstawie zalecenia lekarza, otrzymasz zwrot kosztów (jeśli nie masz możliwości ich odzyskania):

  • biletu lotniczego,
  • zorganizowanego wypoczynku, zakwaterowania lub wynajętego samochodu – do kwoty nie wyższej niż 2250 zł.

W ubezpieczeniu skrócenia podróży ochrona działa od wyjścia z domu do momentu powrotu z podróży.  

Jeśli musisz skrócić urlop np. z powodu wypadku, choroby, a w przypadku gdy w włączona jest  dodatkowa klauzula – musisz skrócić urlop z powodu nagłego zachorowania na COVID-19 lub jakąkolwiek mutację lub odmianę tej choroby, PZU SA zwróci poniesione przez Ciebie koszty – do kwoty nie wyższej niż 2250 zł:

  • transportu, dotyczące podróży powrotnej,
  • za okres, o który skrócony został zorganizowany wypoczynek i których nie odzyskałeś.

Wariant 2 – Ubezpieczenie podróżne bez ubezpieczenia anulowania podróży

Chronimy Cię od wyjścia z domu do Twojego powrotu z podróży. Pomożemy Ci w razie wielu nieoczekiwanych zdarzeń, np. zachorowania (dotyczy także zachorowania na chorobę COVID-19 lub jakąkolwiek jej mutację lub odmianę choroby - jeśli włączona jest dodatkowa klauzula w tym zakresie)lub wypadku, problemów z bagażem, w sytuacji zagubienia dokumentów, kradzieży pieniędzy. Ubezpieczenie działa także wtedy, jeśli np. wyrządzisz komuś szkodę lub będziesz potrzebować wsparcia prawnego.

Więcej

Wariant 3 – Ubezpieczenie podróżne wraz z anulowaniem podróży

Jeśli wybierzesz ten wariant ubezpieczenia, zyskasz kompleksową ochronę Twojej podróży(dotyczy także zachorowania na chorobę COVID-19 lub jakąkolwiek jej mutację lub odmianę choroby - jeśli włączona jest dodatkowa klauzula w tym zakresie). To pakiet, który łączy korzyści zawarte w wariancie 1 i 2.

Kiedy możemy pomóc

Sprawdź, w jakich sytuacjach pomożemy Ci podczas wyjazdu, jeśli wykupisz  ubezpieczenie podróży (Wariant  2).

Leczenie w razie choroby lub po wypadku

Jeśli zachorujesz (dotyczy także zachorowania na chorobę COVID-19 oraz jakąkolwiek jej mutację lub odmianę - jeśli włączona jest  dodatkowa klauzula w tym zakresie) lub będziesz mieć wypadek, zorganizujemy i opłacimy np.: 

  • wizyty u lekarza lub leczenie w szpitalu,
  • transport medyczny do domu,
  • świadczenie za każdy dzień pobytu w szpitalu.

Wparcie finansowe po wypadku

Wypłacimy pieniądze, jeśli np. w wyniku nieszczęśliwego wypadku:

  • Twoje zdrowie poważnie ucierpi (dojdzie do tzw. trwałego uszczerbku, np. złamiesz nogę lub skręcisz kolano),
  • stracisz życie – w takiej sytuacji pieniądze z ubezpieczenia otrzymają Twoi bliscy.

Wsparcie przy problemach z bagażem

Kłopoty z bagażem? Zostaw je nam:

  • wypłacimy odszkodowanie, jeśli ktoś włamie się np. do Twojego pokoju w hotelu i ukradnie lub uszkodzi Twój bagaż,
  • wypłacimy odszkodowanie, jeśli  ktoś ukradnie, zniszczy lub uszkodzi Twój bagaż, gdy nie mogłeś się nim zaopiekować z powodu np. nagłego zachorowania, a w przypadku gdy włączona jest dodatkowa klauzula – nie mogłeś się nim zaopiekować z powodu nagłego zachorowania na COVID-19 lub jakąkolwiek mutację lub odmianę tej choroby,
  • zwrócimy koszty zakupu niezbędnych rzeczy, np. kosmetyków i ubrań, jeżeli Twój bagaż dotrze do Ciebie z co najmniej 12 godzinnym opóźnieniem.

Pomoc w problemach z dokumentami

Twoje dokumenty zaginęły, uległy zniszczeniu lub ktoś je ukradł? Możesz liczyć na nas:

  • udzielimy informacji, jak zdobyć dokumenty zastępcze,
  • pokryjemy koszty wydania dokumentów zastępczych niezbędnych do kontynuowania podróży.

Wypłata w razie utraty lub zaginięcia środków pieniężnych

Skradziono Ci pieniądze, które miałeś ze sobą w podróży? Wypłacimy odszkodowanie w razie ich utraty.

Wsparcie finansowe w razie opóźnień

Twoja podróż się opóźnia?:

  • zwrócimy niewykorzystane koszty podróży, których nie odzyskałeś jeśli zrezygnowałeś z podróży, ponieważ lot opóźnił się co najmniej 24 godziny lub
  • wypłacimy pieniądze za każde pełne 12 godzin opóźnienia podróży.

Zwrot kosztów w razie spóźnienia się na samolot

Nie zdążyłeś na samolot z powodu awarii lub wypadku samochodu (także taksówki), lub pociąg się spóźnił? 

Zwrócimy poniesione dodatkowe koszty podróży, które poniosłeś do czasu najbliższego możliwego wylotu do celu podróży np. nocleg w hotelu czy koszty biletów na pociąg.

Zwrot kosztów w razie wcześniejszego powrotu

Musisz skrócić urlop np. z powodu wypadku, choroby a w przypadku gdy włączona jest  dodatkowa klauzula – musisz skrócić podróż z powodu nagłego zachorowania na COVID-19 lub jakąkolwiek mutację lub odmianę tej choroby ? Zwrócimy  poniesione przez Ciebie koszty:

  • transportu, dotyczące podróży powrotnej,
  • za czas, o który skróciłeś swój zorganizowany wypoczynek.

Odpowiedzialność cywilna i ochrona prawna

  • Wypłacimy odszkodowanie osobie, której wyrządzisz szkodę w czasie swojej podróży, np. zranisz kogoś lub zniszczysz czyjąś własność. 
  • Pokryjemy koszty obrony w razie naruszenie prawa np. koszty honorarium prawnika i opinii prawnych.

Sprawdź sumy ubezpieczenia

Jak zgłosić szkodę lub skorzystać z pomocy?

Zadzwoń pod numer (22) 505 14 60, infolinia czynna 24h / 7

Dlaczego warto

  • Zwrot kosztów w razie anulowania podróży.
  • Pomoc medyczna lub wypłata pieniędzy w razie zachorowania lub wypadku w podróży. 
  • Wsparcie np. w sytuacji opóźnienia podróży, zagubienia bagażu lub kradzieży dokumentów.
  • Wypłata odszkodowania, jeśli wyrządzisz komuś krzywdę, i pomoc prawna w podróży.

Ochrona ubezpieczeniowa – wyłączenia i ograniczenia

W niektórych sytuacjach ochrona ubezpieczeniowa nie będzie działała lub ją ograniczymy. O takich sytuacjach mówimy, że są to ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczeniowej. 

Pełną listę ograniczeń i wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczeniowej znajdziesz w ogólnych warunkach ubezpieczenia.

Jak kupić

Ubezpieczenie można kupić na stronie www.lot.com wraz z biletem lotniczym.

Informacja prawna

Ten materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Szczegółowe informacje o zakresie ubezpieczenia, w tym o wyłączeniach i ograniczeniach odpowiedzialności PZU SA, znajdziesz w aktualnych ogólnych warunkach ubezpieczenia zamieszczonych w sekcji Dokumenty do pobrania.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności
Zamknij