Jak sprawdzić, na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie?

Możesz sprawdzić, na jakim etapie jest Twoja sprawa w wybrany przez Ciebie sposób.

Zaloguj się do serwisu internetowego, dzięki któremu:​

  • sprawdzisz, na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie,
  • dołączysz dokumenty,
  • skontaktujesz się z nami.

Skorzystaj z czatu wideo.

Wyślij SMS o treści SZKODA pod numer 4102 – oddzwonimy i udzielimy informacji.

Załóż konto w serwisie mojePZU, dzięki któremu  zyskasz m.in.: 

  • podgląd do statusu Twojego zgłoszenia;
  • dostęp do wybranych polis majątkowych i życiowych;

Zarejestruj się lub zaloguj do mojePZU.

Pytania do Statusu szkody

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o obsługę szkody lub świadczenia. Kliknij w kategorię, aby rozwinąć treść.

Kontakt i status szkody

Pokaż więcejZwiń

Dokumenty

Pokaż więcejZwiń

Oględziny mienia i komisje lekarskie

Pokaż więcejZwiń

Skargi i reklamacje

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skorzystaj z Czatu.

Zamknij