Wypełnij prosty formularz online. Zajmie Ci to mniej czasu niż rozmowa z konsultantem na infolinii

Dołącz do tysięcy klientów, którzy codziennie wybierają taką formę zgłoszenia szkody lub świadczenia. Niemal 100% z nich jest zadowolonych z takiego rozwiązania.

Zobacz, jakie pytania dotyczące zgłaszania szkód i świadczeń pojawiają się najczęściej:

 

Pojazd

Pokaż więcejZwiń

Majątek

Pokaż więcejZwiń

Ludzie

Pokaż więcejZwiń

Ogólne

  • Jak mogę sprawdzić numer szkody?

    Numer szkody wyświetli się na ostatniej planszy zgłoszenia. Wyślemy Ci też e-mail  z podsumowaniem,  w którym znajdziesz numer sprawy (PZxxxxxx) lub szkody (PLxxxxxx). Wiadomość wysyłamy w ciągu kilku minut po zgłoszeniu. Jeśli jej nie widzisz, odśwież skrzynkę odbiorczą i sprawdź wszystkie foldery.

  • W jaki sposób mogę przesłać zdjęcia lub dokumenty?

    Zdjęcia lub dokumenty wyślij przez link, który otrzymasz od nas zaraz po zarejestrowaniu szkody lub sprawy. Możesz też wysłać je e-mailem na: kontakt@pzu.pl
    Możesz również przesłać dokumentację przez serwis mojePZU, jeśli masz do niego dostęp.

     

  • Co jeśli nie mam konta w banku?

    Możesz odebrać swoje odszkodowanie lub świadczenie w kasie najblizszego oddziału banku Pekao SA - weź ze sobą dowód osobisty. Możesz też upoważnić osobe trzecią, aby odebrała Twoje odszkodowanie

  • Gdzie znajdę informacje, jakie dokumenty mam dostarczyć?

    W trakcie zgłoszenia pojawi się lista dokumentów, których potrzebujemy. Jeśli jakiegoś dokumentu zabraknie, opiekun klienta skontaktuje się z Tobą.

  • Zgłosiłem szkodę, ale chciałbym uzupełnić informacje. Jak to zrobić?

    Możesz to zrobić przez link, który wysłaliśmy do Ciebie po zarejestrowaniu szkody. Możesz też napisać do nas na: kontakt@pzu.pl
    Możesz również przesłać dodatkowe informacje przez serwis mojePZU, jeśli masz do niego dostęp.

  • Gdzie sprawdzę, na jakim etapie jest moja sprawa?

    Możesz to zrobić przez link, który wysłaliśmy do Ciebie po zarejestrowaniu szkody. Status sprawy możesz również sprawdzić w serwisie mojePZU, jeśli masz do niego dostęp.

Pokaż więcejZwiń

Assistance

Pokaż więcejZwiń

Pozostałe formy zgłoszenia szkody lub zdarzenia:

Skorzystaj z czatu wideo.

Zadzwoń:

  • 801 102 102 (opłata zgodna z taryfą operatora),
  • 22 566 55 55 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Wyślij SMS o treści SZKODA pod numer 4102 – oddzwonimy i przyjmiemy zgłoszenie.

Odwiedź nasz oddział.

Umów się na spotkanie z naszym agentem.

Wyślij e-mail na kontakt@pzu.pl.

Skontaktuj się z osobą, która zajmuje się ubezpieczeniami grupowymi w Twojej firmie, jeśli masz grupowe ubezpieczenie na życie.

Zamknij