- Życie i zdrowie
Ochrona dla Ciebie i Twoich bliskich
- PZU Wsparcie w Życiu i Zdrowiu
- PZU Kontynuacja Dla Ciebie Plus
- Indywidualna kontynuacja ubezpieczenia grupowego
- Majątek, podróże, OC
- Inwestycje i oszczędności
- Finanse
- Życie i zdrowie pracowników
Własna działalność gospodarcza
Od Ciebie zależy powodzenie Twojej firmy.
Zobacz wszystkie
Zadbaj o ochronę swojego życia i zdrowia.Firmy od 3 do 30 pracowników
Ludzie to najważniejszy kapitał firmy.
Zobacz wszystkie
Zapewniamy im m.in. ochronę życia i opiekę medyczną.Firmy powyżej 30 pracowników
Ubezpieczenia „szyte na miarę”, dopasowane do potrzeb firmy.
Zobacz wszystkie
Poznaj ofertę standardową, a w razie potrzeby skontaktuj się z nami. - Majątek firmy i OC
- Finanse i inwestycje firmy
Dla Ciebie i rodziny
Dla firmy i pracowników
Zgłoś szkodę
Zarejestruj szkodę lub zgłoszenie
Twój status sprawy
Sprawdź status zgłoszenia lub szkody
inPZU
Kup wybrane fundusze online
mojePZU
Kup wybrane ubezpieczenia online
Twój status sprawy
Sprawdź status zgłoszenia lub szkody
Twoje inwestycje
-
Rejestr w TFI PZU
Sprawdzisz tu stan swojego konta w
funduszach inwestycyjnych TFI PZU -
PZU Plan na Życie
Serwis transakcyjny dla klientów indywidualnych, którzy mają ubezpieczenie na życie
-
PZU Strefa Zysku
Serwis transakcyjny dla klientów indywidualnych, którzy mają ubezpieczenie PZU Strefa Zysku
-
PZU Cel na Przyszłość
Serwis transakcyjny dla klientów indywidualnych, którzy mają ubezpieczenie na życie
-
Świat Inwestycji Premium
Serwis transakcyjny dla właścicieli produktu Świat Inwestycji Premium
-
Multi Kapitał
Serwis transakcyjny dla właścicieli produktu Multi Kapitał
-
Plan Inwestycyjny Platinum
Serwis transakcyjny dla właścicieli produktu Plan Inwestycyjny Platinum
Twoja emerytura
-
Twój rachunek w OFE
Serwis dla osób, które w OFE oszczędzają na swoją emeryturę
-
Twoje IKE w PZU Życie
Serwis dla osób, które chcą zabezpieczyć swoją przyszłość finansową i oszczędzają w IKE
-
TFI PZU
Sprawdzisz tu stan swojego konta IKE w TFI PZU
-
Twoje IKZE w DFE PZU
Serwis dla osób, które chcą zabezpieczyć swoją przyszłość finansową i oszczędzają w IKZE
Twoje PPE
-
PPE z TFI PZU
Sprawdzisz tu stan swojego konta PPE
-
PPE Pogodna Przyszłość
Serwis dla uczestników pracowniczych programów emerytalnych, który umożliwia śledzenie stanu konta
-
PPE Energia Emerytura
Serwis dla uczestników pracowniczych planów emerytalnych funduszu Energia Emerytura SFIO
Co zrobić z ubezpieczeniem, gdy sprzedaję pojazd?
Produkty i ich kontynuacja
- Jak kupić produkty PZU?
- Jak mogę kontynuować umowę ubezpieczenia?
- Jak zaktualizować dane do umowy lub przedmiotu ubezpieczenia?
- Jak zrezygnować z umowy?
- Jak odstąpić od umowy?
- Jak wypłacić pieniądze z ubezpieczenia na życie (czyli dokonać wykupu)?
- Gdzie mogę poprosić o kopię umowy ubezpieczenia?
- Co zrobić z ubezpieczeniem, gdy sprzedaję pojazd?
- Kupiłem samochód z ważną polisą OC. Czy mogę z niej korzystać?
- Pytania i odpowiedzi dla produktów Indywidualnie Kontynuowanych
Chcesz się z nami skontaktować?
Wybierz dogodny sposób
Napisz na nasz adres mailowy. Na ten adres możesz przesyłać skany dokumentów, wnioski itd.
W oddziale lub u agenta
Znajdź oddział lub agenta najbliżej siebie lub umów spotkanie na konkretny dzień i godzinę
Zamów kontakt
Zostaw swoje dane kontaktowe, nasz konsultant oddzwoni do Ciebie. Załatwisz w ten sposób sprawy takie jak zakup ubezpieczenia czy obsługa polisy
Infolinia 24/7
Zadzwoń bezpośrednio na naszą infolinię, gdzie zostaniesz połączony/a z konsultantem, który pomoże w Twojej sprawie
(opłata zgodna z taryfą operatora)
Pamiętaj, aby przekazać polisę OC kupującemu. Nowy właściciel będzie mógł z niej korzystać do końca jej trwania. Jeśli ją wypowie, możesz otrzymać zwrot pieniędzy.
Poinformuj nas, że sprzedałeś samochód. Wystarczy, że dostarczysz do nas oświadczenie, w którym wpiszesz wymagane informacje.
Dane sprzedającego (osobowe i adresowe).
Dane kupującego (osobowe i adresowe).
Datę sprzedaży.
Dane auta.
Zamiast oświadczenia możesz dostarczyć nam potwierdzenie przeniesienia własności (np. kopię umowy kupna-sprzedaży lub kopię faktury). Zgodnie z prawem masz na to 14 dni od daty sprzedaży.
Możesz to zrobić w wybrany przez Ciebie sposób.
Odwiedź nasz oddział.
Wyślij e-mail na kontakt@pzu.pl.
Wyślij informacje na adres: PZU, ul. Postępu 18 a, 02-676 Warszawa.
Jeśli miałeś też ubezpieczenia dobrowolne (np. AC lub NNW), dostarcz nam również numer rachunku bankowego. Możesz otrzymać zwrot pieniędzy za niewykorzystaną polisę.
Sprawdź tutaj, jak uzyskać zwrot składki.