Dowiedź się, co robimy po tym, jak zgłosisz nam szkodę lub zdarzenie.

Samochód

  • ​Przeprowadzimy oględziny, na które umówisz się podczas zgłoszenia. Możemy je zrobić w:
    • naszym oddziale,
    • warsztacie współpracującym z PZU,
    • innym miejscu wybranym przez Ciebie.
  • Jeśli nie dołączysz dokumentów podczas zgłoszenia, możesz to zrobić również podczas oględzin. W niektórych sytuacjach oględziny nie są potrzebne – wtedy poinformujemy Cię o tym podczas zgłoszenia.
  • Zdecyduj, w jaki sposób chcesz naprawić szkodę, jeśli nie zrobiłeś tego podczas zgłoszenia.
  • Możesz wybrać kosztorys – otrzymasz pieniądze na podstawie wyceny rzeczoznawcy. Ty wybierzesz czas i miejsce naprawy, warsztat współpracujący z PZU – warsztat rozpocznie naprawę od razu po oględzinach. My rozliczymy się z warsztatem.
  • Rozpatrzymy sprawę na podstawie oględzin i dostarczonej dokumentacji.
  • Poinformujemy Cię o decyzji. W zależności od Twojego wyboru poinformujemy Cię o tym:
    • e-mailem,
    • SMS-em,
    • listem,
    • informację umieścimy także w serwisie E-szkoda.
 Jeżeli warunki ubezpieczenia nie stanowią inaczej, decyzję w Twojej sprawie wydamy najszybciej, jak to możliwe, ale nie później niż 30 dni od daty zgłoszenia (w praktyce dużo szybciej). Jeżeli wydanie decyzji w tym terminie nie będzie możliwe, np. jeżeli nie otrzymamy wszystkich dokumentów, decyzję wydamy do 14 dni od dostarczenia ostatniego wymaganego dokumentu. 

 

 

Dom i majątek

  • ​Przeprowadzimy oględziny w miejscu zdarzenia, na które umówisz się podczas zgłoszenia.
  • Jeśli nie dostarczysz dokumentów podczas zgłoszenia, możesz to zrobić również podczas oględzin. W niektórych sytuacjach oględziny nie są potrzebne – wtedy poinformujemy Cię o tym podczas zgłoszenia.
  • Rozpatrzymy sprawę na podstawie oględzin i dostarczonej dokumentacji.
  • Poinformujemy Cię o decyzji. W zależności od Twojego wyboru poinformujemy Cię o tym:
    • e-mailem,
    • SMS-em,
    • listem,
    • informację umieścimy także w serwisie E-szkoda.
 Jeżeli warunki ubezpieczenia nie stanowią inaczej, decyzję w Twojej sprawie wydamy najszybciej, jak to możliwe, ale nie później niż 30 dni od daty zgłoszenia (w praktyce dużo szybciej). Jeżeli wydanie decyzji w tym terminie nie będzie możliwe, np. jeżeli nie otrzymamy wszystkich dokumentów, decyzję wydamy do 14 dni od dostarczenia ostatniego wymaganego dokumentu. 

 

 

Życie i zdrowie

  • Rozpatrzymy sprawę na podstawie dostępnej dokumentacji (w razie potrzeby przeprowadzimy badanie medyczne po zakończonym leczeniu).
  • Poinformujemy Cię o decyzji. W zależności od Twojego wyboru poinformujemy Cię o tym:
    • e-mailem,
    • SMS-em,
    • listem, 
    • informację umieścimy także w serwisie E-szkoda.
 Jeżeli warunki ubezpieczenia nie stanowią inaczej, decyzję w Twojej sprawie wydamy najszybciej, jak to możliwe, ale nie później niż 30 dni od daty zgłoszenia (w praktyce dużo szybciej). Jeżeli wydanie decyzji w tym terminie nie będzie możliwe, np. jeżeli nie otrzymamy wszystkich dokumentów, decyzję wydamy do 14 dni od dostarczenia ostatniego wymaganego dokumentu. 

 

 

Pytania naszych klientów

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności
Zamknij