PZU zaktualizowało Politykę Praw Człowieka w Grupie PZU. Ponadto, w Grupie PZU obowiązuje procedura przeciwdziałania naruszeniom praw człowieka wobec interesariuszy.
Nadzór nad tym procesem pełni Dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju w PZU SA.
Każdy z interesariuszy, który uzna, że jego prawa człowieka lub prawa innych interesariuszy zostały naruszone przez podmiot Grupy PZU, jest uprawniony do zgłoszenia tych okoliczności i może zgłosić się do Rzecznika Klienta w PZU.
Czym zajmuje się Rzecznik Klienta w PZU?
Rzecznik zajmuje się najtrudniejszymi przypadkami, które nie mogą zostać zrealizowane według standardowej procedury reklamacyjnej lub wymagają dodatkowych opinii prawnych czy eksperckich.
Rzecznik Klienta przyjmuje też zgłoszenia dotyczące naruszeń praw człowieka w Grupie PZU.
Zgłoszenia mogą być składane:
na piśmie do Rzecznika Klienta, na adres: Rondo Daszyńskiego 4,
za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: rzecznikklienta@pzu.pl
za pośrednictwem strony internetowej PZU: Rzecznik Klienta (pzu.pl)
Więcej o przestrzeganiu praw człowieka możesz przeczytać w Rozdziale poświęconemu Zrównoważonemu Rozwoju, który stanowi część Sprawozdaniu Zarządu z działalności Grupy Kapitałowej PZU i PZU SA.
Sprawozdanie_Zarzadu_z_dzialalnosci_Grupy_PZU_i_PZU_SA_2024.pdf
Typ: dokument
Rozmiar 26,6MB