Platforma Pomoc Online to internetowy serwis, utworzony w 2011 roku, którego głównym zadaniem jest wymiana informacji między podmiotami występującymi w charakterze wystawcy lub oferenta.

Rolą wystawców jest zamieszczenie informacji o pojazdach i innych rzeczach ruchomych, rolą oferentów jest wycena wraz z propozycją odkupu lub realizacji usługi związanej z przedmiotem oferty.

 

Za pośrednictwem Platformy PPO naszym partnerom pomagamy uzyskać:

  • oferty kupna i sprzedaży aut i innych przedmiotów ruchomych,
  • oferty realizacji i pozyskania zleceń napraw aut i innych przedmiotów ruchomych,
  • oferty realizacji i pozyskania zleceń transportu aut i innych przedmiotów ruchomych,
  • oferty realizacji i pozyskania zleceń utylizacji aut i innych przedmiotów ruchomych,
  • rynkową wycenę usług, pojazdów i innych przedmiotów ruchomych.

 

Rozwiązania obsługowe i technologiczne stosowane w serwisie dopasowywane są do warunków i oczekiwań wszystkich interesariuszy Platformy PPO, do których wlicza się:

  • poszkodowanych w szkodach komunikacyjnych i majątkowych,
  • zakłady ubezpieczeń,
  • rzeczoznawców niezależnych,
  • przedsiębiorstwa Car Fleet Management,
  • firmy wyspecjalizowane w obrocie pojazdami samochodowymi,
  • stacje demontażu i kasacji pojazdów,
  • zakłady naprawcze,
  • dostawców części samochodowych,
  • przedsiębiorstwa transportowe i pomoce drogowe.

 

Przebieg procesu aukcyjnego na Platformie Pomoc Online

Zestawienie głównych korzyści dla interesariuszy Platformy Pomoc Online

Jak zostać uczestnikiem aukcji na Platformie Pomoc Online

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności
Zamknij