Szanowni Państwo,
bezpośrednia obsługa klientów Otwartego Funduszu Emerytalnego PZU (OFE PZU) i Dobrowolnego Funduszu Emerytalnego PZU (DFE PZU) odbywa się w siedzibie Pekao Financial Sevices Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Postępu 21A, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00. wyłącznie po uprzednim umówieniu telefonicznym i kontakcie z infolinią 801 102 102.
Zachęcamy do korzystania ze zdalnych kanałów dostępu. Informacje o obu naszych funduszach mogą Państwo znaleźć bez wychodzenia z domu na:
koncie online
W każdej chwili mają Państwo dostęp do swojego prywatnego konta online. Za jego pośrednictwem, po zalogowaniu na stronie pzu.pl mogą Państwo sprawdzać stan środków zgromadzonych w OFE PZU oraz DFE PZU, a także zaktualizować swoje dane, takie jak: adres e-mail, numer telefonu.
stronie internetowej
Zapraszamy na nasza stronę internetowa pzu.pl, gdzie w specjalnej zakładce znajdą Państwo więcej informacji na temat OFE PZU oraz IKZE w DFE PZU.
Infolinia:
Jesteśmy również do Państwa dyspozycji pod numerami naszej infolinii: 801 102 102 oraz 22 566 55 55 (opłata zgodna z taryfa operatora).
Poświadczanie dokumentów:
Kopie dokumentów wymagające poświadczenia za zgodność z oryginałem można poświadczyć:
- u notariusza,
- w urzędzie, który wydał dokument,
- w siedzibie Pekao Financial Sevices Sp.z o.o. w Warszawie, ul. Postepu 21A
Kontakt korespondencyjny:
Korespondencję prosimy kierować na nasz adres korespondencyjny:
Powszechne Towarzystwo Emerytalne PZU SA,
skrytka pocztowa 16,
02-696 Warszawa 113.