Szanowni Państwo, 
 
W trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo Zarząd Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego PZU SA podjął decyzję o zmianach w sposobie obsługi klientów Otwartego Funduszu Emerytalnego PZU (OFE PZU) i Dobrowolnego Funduszu Emerytalnego PZU (DFE PZU). Od 16 marca 2020 r. wstrzymujemy prowadzenie obsługi bezpośredniej klientów w siedzibie PTE PZU SA. Mamy nadzieję, że sytuacja ta nie potrwa długo. O przywróceniu obsługi w siedzibie poinformujemy Państwa w odrębnym komunikacie.
 
Nasza decyzja ma związek z obecną sytuacją epidemiologiczną w Polsce oraz zaleceniami rządu i służb sanitarnych. Dlatego zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o korzystanie w tym czasie ze zdalnych kanałów dostępu. Informacje o obu naszych funduszach mogą Państwo znaleźć bez wychodzenia z domu na kilka wygodnych sposobów.
 
Konto online – bieżące informacje o Państwa  rachunku
W każdej chwili mają Państwo dostęp do swojego prywatnego konta online.  Za jego pośrednictwem, po zalogowaniu się mogą Państwo sprawdzać stan środków zgromadzonych w OFE PZU oraz DFE PZU, a także zaktualizować swoje dane, takie jak: adres e-mail, numer telefonu. 
 
Strona internetowa:
Zapraszamy na nasza stronę internetowa pzu.pl, gdzie w specjalnej zakładce znajdą Państwo więcej informacji na temat OFE PZU oraz IKZE w DFE PZU. 
 
Infolinia: 
Jesteśmy również do Państwa dyspozycji pod numerami naszej infolinii: 801 102 102 oraz 22 566 55 55 (opłata zgodna z taryfa operatora).
 
Poświadczanie dokumentów: 
Kopie dokumentów wymagające poświadczenia za zgodność z oryginałem można poświadczyć:
 
Kontakt korespondencyjny:
Korespondencję prosimy kierować na nasz adres korespondencyjny: 
Powszechne Towarzystwo Emerytalne PZU SA,
skrytka pocztowa 16, 
02-696 Warszawa 113.
 
Z poważaniem
Zarząd PTE PZU SA
 
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności
Zamknij