Szanowni Państwo,

bezpośrednia obsługa klientów Otwartego Funduszu Emerytalnego PZU (OFE PZU) i Dobrowolnego Funduszu Emerytalnego PZU (DFE PZU) odbywa się w siedzibie Pekao Financial Sevices Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Postępu 21A, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00.  wyłącznie po uprzednim umówieniu telefonicznym i kontakcie z infolinią 801 102 102.

Zachęcamy do korzystania ze zdalnych kanałów dostępu. Informacje o obu naszych funduszach mogą Państwo znaleźć bez wychodzenia z domu na:

 

koncie online  

W każdej chwili mają Państwo dostęp do swojego prywatnego konta online.  Za jego pośrednictwem, po zalogowaniu na stronie pzu.pl  mogą Państwo sprawdzać stan środków zgromadzonych w OFE PZU oraz DFE PZU, a także zaktualizować swoje dane, takie jak: adres e-mail, numer telefonu.

 

stronie internetowej

Zapraszamy na nasza stronę internetowa pzu.pl, gdzie w specjalnej zakładce znajdą Państwo więcej informacji na temat OFE PZU oraz IKZE w DFE PZU. 

Infolinia: 

Jesteśmy również do Państwa dyspozycji pod numerami naszej infolinii: 801 102 102 oraz 22 566 55 55 (opłata zgodna z taryfa operatora).

 

Poświadczanie dokumentów: 

Kopie dokumentów wymagające poświadczenia za zgodność z oryginałem można poświadczyć:

  • u notariusza,
  • w urzędzie, który wydał dokument,
  • w siedzibie Pekao Financial Sevices Sp.z o.o. w Warszawie, ul. Postepu 21A

Kontakt korespondencyjny:

Korespondencję prosimy kierować na nasz adres korespondencyjny: 

Powszechne Towarzystwo Emerytalne PZU SA,

skrytka pocztowa 16, 

02-696 Warszawa 113.

 
Z poważaniem
Zarząd PTE PZU SA
 
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności
Zamknij