Prezes Zarządu

Z rynkiem usług assistance i obsługi szkód związany od 1999 roku. Pracując przez 8 lat w firmie AXA Assistance, przebył drogę od Specjalisty ds. Obsługi Klienta aż po Dyrektora ds. Obsługi, zarządzającego pracą departamentów: assistance, call center i sieci usługodawców. Członek międzynarodowego zespołu powołanego wewnątrz Grupy AXA, poszukującego najlepszych rozwiązań celem optymalizacji procesów (Best Practice).

Z Grupą PZU związany od lipca 2007 roku, gdzie od początku współtworzył autorski program obsługi procesów assistance. Od roku 2017 Dyrektor Zarządzający ds. Obsługi Szkód i Świadczeń odpowiedzialny za kompleksową posprzedażową obsługę klienta. 

Absolwent Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności Geologia Inżynierska oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w zakresie Zarządzania Projektami. Ponadto ukończył Akademię Innowacji w Ican Institute oraz Advanced Management Program (AMP) w University of Navarra w Barcelonie.

Zamknij