- Warto zauważyć, że w długi weekend kierowcy korzystali z usług PZU Pomoc w większości odpłatnie, co oznacza, że zgodnie z założeniem, oferta PZU Pomoc jest atrakcyjna także dla klientów nie ubezpieczonych w PZU albo nie posiadających wariantu ubezpieczenia umożliwiającego rozliczenie w ramach polisy – podkreślił Grzegorz Goluch, Dyrektor Biura Assistance PZU.
29 kwietnia flotę PZU Pomoc zasiliło 10 nowych Nissanów NP300, które jako jedyne auta serwisowe na polskich drogach wyposażone są w system monitoringu i nawigacji GPS. To narzędzie zdecydowanie usprawnia serwis, skracając czas realizacji interwencji, co przekłada się bezpośrednio na komfort i bezpieczeństwo klienta. Z 10 nowych aut 6 trafiło do pracy w rejonie Warszawy, pozostałe operują w rejonie Górnego Śląska, Częstochowy i Piotrkowa Trybunalskiego. Docelowo nowe jednostki we flocie PZU Pomoc zostaną w liczbie 100 sztuk wprowadzone do serwisów w całej Polsce. Cechą identyfikującą samochody PZU Pomoc jest oznakowanie biało-niebieską szachownicą.
PZU Pomoc, dzięki rozwiniętej infrastrukturze i know-how, gwarantuje szeroki wachlarz pomocy w nieprzewidzianych i trudnych sytuacjach związanych z użytkowaniem samochodu. Pomoc o charakterze technicznym, medycznym, informacyjnym i organizacyjnym jest dostępna dla wszystkich potrzebujących kierowców oraz pasażerów. Usługa sprzedawana jest w pakietach do ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC. Pakiet Komfort dodawany jest gratis przy zakupie ubezpieczenia OC i AC w PZU. Pakiet Super, oferujący rozszerzony zakres usług i obejmujący praktycznie wszystkie problematyczne sytuacje na drodze, jest dodatkowo płatny. Wszystkie usługi PZU Pomoc dostępne są zarówno dla klientów posiadających OC lub AC w PZU, jak i klientów nie posiadających ubezpieczenia w Grupie PZU.
Dzięki PZU Pomoc każdy kierowca w Polsce może uzyskać doraźne usługi pomocy, dzwoniąc pod numer telefonu
801 102 102
na terenie całej Polski przez 24 h na dobę.
PZU Pomoc to pierwszy etap wdrożenia przez PZU nowego standardu w kategorii usług assistance. PZU Pomoc, zainaugurowana w marcu br., jest platformą szybkiej i fachowej pomocy dla każdego i w każdej sytuacji. Usługi assistance będą dostępne w trzech obszarach: drogi, domu, podróży. Program będzie dostępny dla wszystkich ubezpieczonych w PZU oraz będzie służył wsparciem dla wszystkich innych osób oczekujących pomocy.