24 maja 2016

PZU liderem zarządzania marką pracodawcy w Polsce

Profesjonaliści HR, public relations i marketingu wskazali PZU jako firmę, która najlepiej zarządza marką pracodawcy w Polsce. Wynik potwierdzają niezależne badania Goldman Recruitment oraz HRM Institute. Polskiego lidera gonią międzynarodowi giganci tacy jak Google, EY oraz Ikea.

W badaniu „Jak zbudować silną markę pracodawcy?” (Goldman Recruitment) respondenci wskazywali firmy, które według nich najlepiej zarządzają marką pracodawcy w Polsce i na świecie. W skali globalnej zdecydowanie przoduje Google (48% wskazań), natomiast w skali kraju giganta z Doliny Krzemowej (10%) wyraźnie wyprzedza PZU (17%). Na trzecim miejscu uplasowała się Ikea (9%).

Sukces PZU potwierdzają również wyniki badania „Employer Branding w Polsce” prowadzonego od pięciu lat przez HRM Institute. Za plecami ubezpieczyciela sklasyfikowane zostały firmy EY i Google. Profesjonaliści zajmujący się na co dzień budowaniem marki pracodawcy docenili także kampanijne działania ubezpieczyciela, potwierdzając tym samym zasadność prestiżowej nagrody EB Kreator dla kampanii #najlepszastrona PZU.

To kolejny już wyraz uznania profesjonalistów dla działań wizerunkowych firmy oraz ich efektów. Pod koniec kwietnia ubezpieczyciel zwyciężył w kategorii finansowej badania „Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menadżerów”.

– Fundamentem naszych sukcesów jest ciągła praca nad zmianą PZU w przyjazne miejsce pracy. Dzięki temu możemy podejmować efektywne działania wizerunkowe – podkreśla Anna Jastrzębska, dyrektor ds. Zarządzania Rozwojem Pracowników PZU. – Konsekwentnie stawiamy na nieszablonową komunikację rekrutacyjną, z dystansem do siebie i abstrakcyjnym żartem oraz budowanie jej zasięgu w mediach społecznościowych – dodaje.

Employer brandingową komunikację firmy można śledzić na Facebooku (fb.com/pzukariera), LinkedInie (linkedin.com/company/pzu), Youtubie (youtube.com/user/GrupaPZU) oraz – od niedawna - także Instagramie (instagram.com/pzukariera). Poza mediami społecznościowymi i kampanijnymi działaniami internetowymi, w swoich działaniach PZU stawia także na efektywne działania bezpośrednie, m.in. współpracę z liderami opinii (w tym organizacje studenckie i Program Ambasador), aktywność na konferencjach branżowych oraz ciekawe wydarzenia na uczelniach.

Zamknij