Program Atlas wdraża nowy model biznesowej realizacji spraw klienta PZU Życie SA. Nowe rozwiązania informatyczne, wprowadzone w ramach transformacji, takie jak Sezam Plus, Focus i Gurik 1.5 umożliwiają optymalizację i automatyzację procesów w oddziałach PZU oraz centrach back office.
- Wprowadziliśmy wysoki standard w zakresie budowy relacji z klientami ubezpieczeń indywidualnie kontynuowanych – głównej linii detalicznej produktów życiowych. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom realizacja spraw jest teraz dla naszych klientów dużo prostsza i pozbawiona zbędnych formalności.- podkreśla Michał Kozieł, Manager IT projektu.
Sukces udało się osiągnąć dzięki pracy zespołowej, wzajemnemu zaufaniu oraz zaangażowaniu pracowników PZU i dostawców. Dzięki temu osiągnięto wspólnie bardzo ambitne cele.
- Osiągnięcie celów biznesowych było możliwe dzięki udostępnieniu jednego, nowoczesnego front-end’u Sezam Plus. Zastąpi on w kolejnych miesiącach od strony użytkownika funkcjonujące od wielu lat systemy produktowe. Przyczyni się to do sprawniejszej obsługi klientów. Jest to dla nas - jako lidera rynkowego - bardzo ważne – mówi Piotr Frankiewicz z-ca managera IT projektu oraz bezpośrednio odpowiedzialny za współpracę z PwC.
Program Atlas zapewnia jeden model obsługi procesów, dostarczając wystandaryzowane wydruki polis i pism do klienta. Wprowadza również liczne automatyzacje i walidacje wspierające poprawność realizowanego procesu. Umożliwia dokonywanie wielu zmian za pomocą jednej dyspozycji. To wszystko, aby klient mógł być lepiej obsłużony.
- Koncentracja na kliencie umożliwiła nam postawienie milowego kroku w kierunku nowoczesnej wielokanałowej jego obsługi.Wprowadzone rozwiązania wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i umacniają wizerunek PZU jako nowoczesnej firmy – podkreśla Paweł Kuśmierowski, dyrektor transformacji biznesowej w PZU.
Dzięki odmiejscowieniu obsługi klienci mogą zrealizować sprawę w dowolnym oddziale firmy lub telefonicznie przez Contact Center. Wprowadzone innowacyjne rozwiązania przez Program Atlas sprawiają, że firma może jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klienta.