15 stycznia 2009

Ubezpieczenia komunikacyjne PZU Produktem Roku 2008

W badaniu miesięcznika Reader’s Digest, ubezpieczenia komunikacyjne PZU głosami czytelników zdobyły tytuł Produkt Roku 2008 w kategorii Auto.

W tym roku certyfikaty z godłem Produkt Roku 2008 otrzymało 37 firm, których produkty były najchętniej kupowane przez czytelników miesięcznika. Wśród nagrodzonych znalazły się ubezpieczenie komunikacyjne PZU. - To wyróżnienie jest dla nas tym cenniejsze, że przyznane przez zawsze najsurowsze jury – samych czytelników czyli polskich kierowców – powiedziała Katarzyna Lewandowska, Dyrektor ds. Produktów Komunikacyjnych PZU SA. – Nagroda Produkt 2008 ma dla nas szczególny walor, bo naszym celem jako Grupy PZU jest bycie najbardziej zorientowaną na klientów firmą ubezpieczeniową w tej części Europy.

Jako lider na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych PZU oferuje kierowcom cały wachlarz produktów dostosowanych do potrzeb i możliwości klientów. Najpopularniejsze ubezpieczenia OC, AC i NNW od miesiąca dostępne także w systemie direct, dzięki czemu każdy za pomocą telefonu lub przez Internet może kupić ubezpieczenie PZU.

Ranking Produkt Roku miesięcznika Reader’s Digest to badanie konsumenckie o szerokim zasięgu. W Polsce jest organizowane od 2005 roku. Ankieta, na podstawie której powstał ranking, została przeprowadzona na łamach wrześniowego numeru miesięcznika na grupie 1352 czytelników oraz w formie mailingu internetowego. Wśród 6 kategorii branżowych (Ty i dom, Finanse, Kulinaria, Medycyna, Uroda/ Higiena oraz Auto) znalazło się 36 kategorii produktowych. Poza powyższymi grupami znalazła się kategoria specjalna: Supermarket Roku. 

Zamknij